Westergaard udbyder det fulde ITIL® 4 kursus- og certificeringsprogram. Se herunder hvilke kurser, du kan tilmelde dig. Firmakurser afholder vi over hele landet – også i kundetilpassede udgaver.
Tag vores ITIL® 4 kurser som klassekurser eller online-kurser
Foundation:
• ITIL®4 Foundation
• ITIL®4 Foundation Superflex-online
Higher Levels:
• Managing Professional Transition (Kræver at du er ITIL v3 Expert eller har 17 points)
Managing Professional:
• ITIL®4 Create, Deliver and Support
• ITIL®4 Drive Stakeholder Value
• ITIL®4 High Velocity IT
• ITIL®4 Direct, Plan and Improve
Strategic Leader:
• ITIL®4 Direct, Plan and Improve
• ITIL®4 Digital and IT Strategy
Hvad er ITIL?
ITIL er verdens mest anerkendt rammeværktøj for IT og digitale services, som leverer en omfattende praktisk og gennemprøvet vejledning til etablering af et effektivt service management system.
ITIL giver vejledning i hvordan det bruges som et værktøj til at facilitere vækst og business transformation og understøtte organisationen i at opnå deres vision og målsætninger, ved tilpasse IT og digitale services til organisationens behov.
ITIL hjælper med at definere en retning for serviceleverandøren med en tydelig operating model og tilpasser services til forretningsstrategien og kundernes behov.
Samtidig definerer ITIL de nødvendige roller og ansvar og giver et fælles sprog og begreber på tværs af leverandører og kunder.
ITIL® V3’s Lifecycle- og Capability-kurser er fortsat relevante i en overgangsperiode, når du har behov for specialistkompetencer. Disse kurser er desuden en effektiv genvej til ITIL® 4.
Har du spørgsmål, eller vil du vide mere, kan du kontakte os på 45 88 12 16 eller info@westergaard.dk.
Vi vil løbende informere om ITIL® 4 her på siden, i vores nyhedsbrev, på Westergaards LinkedIn company page, og i vores LinkedIn gruppe Service Desk og IT Service.